Üç adam Wall St.'ye geldi. İlk adam her zaman NEyin(Temel Analizci ) en iyi alım olduğunu biliyordu. İkinci adam NEDEN (Analist/Ekonomist) en iyi alım olduğunu biliyordu. Ama üçüncü adam bu ikisini de bilmiyordu; o sadece NE zaman (Teknik Analist/Trader) alacağını biliyordu. En çok parayı o kazandı. - Richard D. Wyckoff, 1932
(Temel Analizci )
(Analist/Ekonomist)
(Teknik Analist/Trader)
En iyi hisseyi bile yanlış zamanda alırsanız zarar edebilirsiniz. Ancak vasat bir hisseyi doğru zamanda (dipte) alıp, doğru zamanda (zirvede) satarsanız, piyasanın en çok kazananı olursunuz.
Zamanlama, fiyattan daha önemlidir.
